190811

Tjenare

Okej, jag har mina skäl till varför jag inte kunnat uppdatera. 1. Internet på skolan fungerade inte på min dator. 2. Det fanns inte tid. Gick seriöst i skolan från 8 på morgonen till 8 på kvällen, efter det var man stendöd, dessutom är tidskillnaden 6 timmar så det har tagit lite tid att komma in i dagsrytmen.

Har precis kommit till min familj nu i Hewlett Harbour och kan redan säga att jag ääääälskar de! Skolan jag gick på var ingen höjdare direkt och det går inte ens att jämföra. Sängarna var knappt 80 cm bred, lät som att hela sängen skulle gå sönder när man rörde lilltån. Sen delade man dusch med människor från hela jävla världen och man fick dessutom KÖA för att ta en snabbdusch. Maten smaka förbannat illa och mattanterna var otrevliga. Men jag ska inte klaga... ;)
Igår åkte vi in till NYC för en guidad tour runt city. Det går inte att beskriva med ord känlsan, helt sinnessjukt  stort. Jag älskar de! Där kommer jag att spendera många timmar/dollar...

Nu ska jag packa upp det sista! Lägger ut lite bildern från NY trippen.




top of the rock


NY


Empire State Building


Frihetsgudinnan




Top of the rock




Carrie och Mr. Bigs kyrka

En del av bilderna... Kommer mer senare!

Seee yooou.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!