230811

Hej hopp!

Har tydligen vart jordbävning här i NY men jag kände ingenting. Fan, jag som ville veta hur det kändes...

Idag har jag gjort ett nytt försök att köra runt själv. Började med att jag skjustade den äldsta killen till hans kompis och sedan skulle jag vidare till supermarket för att handla lite. Okej jag hade GPS men det är helt omöjligt att klara sig utan den. Den här gången gick det BETYDLIGT mycket bättre... inga poliser;-) För övrigt idag har jag bara plockat lite i barnens rum och tvättat lite, nu sitter jag på baksidan i solen och dricker kaffe.

Ikväll ska jag fika med en tjej som bor här i närheten, ska bli jätte kul! Nu är tvätten klar så ska upp och byta den. Skriver mer senare:-)

Lite bilder:


Denna lapp låg utanför min dörr imorse när jag vakna, från Peytie


Bilen jag kör


Huset jag bor i



Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha det är nästan löjligt fint :) Du passar att steka runt like a housewife därborta. Fina Prallis va jag saknar dig. Går inte att förklara hur glad jag är att du fått det så bra! Här missar du inget! Njuuut. Pussar o kramar

2011-08-24 @ 07:52:24
Postat av: Sofia

Haha jag veeet! Sjukt fint allting.

Åh jag saknar dig med, vi måste Skypa snart! Och du vet att du är välkommen att hälsa på :) Pusss älskade duuu.

2011-08-24 @ 17:13:20 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!