280811

Hej igen,

Nu har det mesta av stormen lagt sig här i Hewlett. Så sjukt trött på att följa nyheterna hela tiden och läsa om det så nu ska jag sätta på en film och tänka på annat.
Den här helgen skulle jag egentligen vara helt ledig och jag hade massa planer bl a NYC, vilket blev inställt pga stormen och att alla tåg stängdes av. Självklart kommer det fler helger men såg verkligen framemot de! Innan stormen igår hann jag en snabbis till Roosevelt Field, en sjuuuuukt stor galleria här i NY. Du hittar ALLT där! Dock var det mesta stängt återigen pga av stormen så hann inte med mina ärenden.

Igår kollade jag på en sjukt rolig film. Tycker jag iaf. Den hade sina sorliga delar men annars var den jättebra. Jag har dock sjukt dålig humor men jag rekomenderar den starkt! Den heter iaf Life as we know it.


Kommentarer
Postat av: Lina

Den är skitbra! Har inte du & jag sett den? Våran dåliga humor i alla fall :D

2011-08-29 @ 11:02:37 / URL: http://linaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!