310811

Hej allihopa!

Efter stormen i söndags gick strömmen, så har vart utan ström i 2 dagar nu och det SUGER. Hur i helvete överlevde folk förr i tiden... Har fått nog av att äta middag med ficklampa, duscha i kallvatten och inte kunna föna håret! Strömmen MÅSTE komma tillbaks imorgon, klarar inte av att va beroende av ficklampan mer.
Inatt sover vi alla hos min värdmammas kompis Marcy, för lite ljus och värme haha. MEN jag ska inte klaga för mitt jobb är förövrigt bland det bästa man kan ha.
Idag har jag och två av barnen vart hos deras mormor och badat i poolen och solat sedan åkte vi och åt på restaurang allihopa, jätte mysigt :-)
Nu ikväll tog jag bilen och min bästavän(GPS:n) till Garden City för lite Starbucks häng med ett gäng tjejer, skönt att snacka svenska lite då och då. Planerade även lite inför helgen, det är nämligen surfing tävling på Long beach så måste dit och kolla läget och även köra en utgång. Det är faktiskt på tiden tycker jag!

Igår var det 2 veckor sen jag flytta hit, helst sjukt. Känns som att jag vart här myyycket längre, positivt tecken eller?

Nu är det sovdags, god natt <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, såg du var 19 år, men du skrev utgång sen, jag vill också åka, men har hört det var 21 års gräns på uteställe, eller är det inte det? :)

2011-08-31 @ 20:24:44 / URL: http://ddontstopbelieving.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan:)

Ja det är sant, man måste vara 21 år egentligen men jag har med mig min syster leg hit och vi är inte jätte lika men det går ändå. Annars så har alla falskleg:) Inne i NY finns det tydligen 19 års clubbar osv dock aldrig testat dem:)

2011-09-03 @ 03:40:07 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/
Postat av: XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

GOD MORGON, har du sovit gott? :) Eller har du somnat as packad och är as bakis nu? :) Hmm i vilket fall som så har jag den perfekt morgon låten för dig så du vaknar på din bästa sida. :D sen får vi ju inte glömma dom nya BILDERNA jag har lagt upp också. :) SIST men INTE MINST, MIN HEMLIGA PLAN. Den kommer idag (03,09,11 kl 09:00) Anledningen till varför jag berättar om den här är att jag vet att många har velat få reda på den. OCH NU KOMMER DEN. :) Hoppas du får en underbart perfekt dag. KRAMAR XTIO

2011-09-03 @ 04:37:32 / URL: http://xtio.nu
Postat av: Amanda

Ja vad bra, tänkte göra detsamma, även fast jag inte vill åka förren nästa år :)

2011-09-03 @ 11:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!