Dag 2

Hejsan svejsan!

Idag har jag vart ute på vägarna och slirat med Karen. Åkte till King Kullen(supermarket) för att handla lite smått och gott. Sedan försökte hon lära mig hur jag ska ta mig överallt och hitta till det viktigaste, vilket inte var det lättaste... Allt ser ju likadant ut? Men jag gjorde framsteg iaf.
Imorgon blir det antingen stranden eller så ska jag försöka ta mig till en galleria och fixa lite grejer, går inte att lita på väderprognosen här inte så man får ta en dag i taget.

Håller på att spela spel med Peyton och hennes kompis nu så ska fortsätta innan de börjar bli galna! Lägger upp lite bilder på mitt rum också:)


Mina 2 nya buddies, LuLu och Dexter




Fick presentkort på Starbucks av Karen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!