201211

Såååå nu är allt fixat till mamma kommer. Städat, bäddat, installerat in boxern till tv i hennes rum, tvättat och dammtorkat varenda vrå. Så nu luktar det sådär nystädat och gott!
Fick mig några timmar ledigt nu eftersom mellersta killen fyller år så tog pappan med barnen på middag, så jag fick ledigt ett tag. Tackar och bockar för denna skönstart på veckan.

Så imorgon åker jag till JFK flygplats för att hämta henne, känns så himla konstigt att träffa henne(på ett bra sätt) efter att ha varit ifrån varandra i 4 månader. Har liksom vant mig vid att se alla därhemma via en suddig bild på Skype. Åhhh spola fram tiden några timmar, pleeeeaaaase.

Nu: Kvällsmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!