Being lazy

Hej!

Jag måste skärpa mig, man snoozar inte i 1,5 h varje dag. Dags for mig att faktiskt gå upp klockan 9.00.
Men nu måste ni alla hålla med mig, den härligaste känslan som finns är nar man tänkt bege sig ut på en löparrunda och drar upp persienner och ser att regner öser ner och man kan komma på hundra bra anledningar till varför man bör ligga kvar i sängen och kolla på en bra serie istället för att ge sig ut i det där rusket.

Så just nu ligger jag har i sängen med en kopp kaffe och gör absolut ingenting. Jag älskar att vila och sova. Har blivit en riktigt bra "vilare" sen jag kom hit. Konstigt. 


Om ett tag ska jag väl pallra mig till duschen och sedan vidare till mataffären.
NU: VILA.


Från förra helgen när vi vandra över Brooklyn Bridge.


Kommentarer
Postat av: Mom

Haha... tycker faktiskt att du var rätt bra "vilare" här hemma också... :)

2011-12-07 @ 19:55:32
Postat av: Sofia

Soooooo not true;-)

2011-12-07 @ 22:24:10 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!