Caught up in this moment

Hej mina vänner!

Sorry för dålig update, ska dra en snabb sammanfattning sen senast. Som jag nämde i tididigare inlägg så stod det julbord och avskedsfest på schemat. Kan ju börja med och säga att vi missade julbordet på IKEA så vi tröst shoppade på mallet istället och avslutade kvällen med chinamat och öl hos Sofia. Lördagen bjöds det på en hejdundrande avskeds/födelsedags fest. Hela ligan samlades på förfest hos Sofia sedan bar det av till city för utgång på Hudson Terrace. Riktigt lyckad kväll och för mycket svenskar på ett och samma ställe i NYC är ungefär som att vara på en charterresa i Magaluf. Mer än så behöver vi inte skriva!

Ikväll kom Sofia över och sa hej då till min värdfamilj. Usch kan inte förstå att hon ska åka härifrån på fredag. Börjar verkligen inse de nu, vill inte vill inte vill inte. You better come back biaatch, okej?

Nu ska jag sova för imorgon bär det av till Sofia igen för att ha en avskeds kaffe med gänget för att säga hej då till Malin och Soffan. 


Fina fina vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!