Just keep on going

Hej igen! Kände att förra inlägget var som att läsa kodord. För att förklara saken lite mer detaljerat(men ändå inte för detaljerat) så fr o m IDAG sker förändringar. Inte bara låset till dörren ändrades utan, ALLT. Dessutom kommer allt bli till det bättre, garanterat. För mig och för familjen. Det är en omställning som kommer vara tuff men när allt faller på sin plats kommer vi vara lyckliga att vi kämpade.


Läskigt hur lätt man kan falla tillbaka till gamla känslor, idag gick det som en deja vú genom min kropp. För mycket i samma situation som drog mig tillbaka. Men man märker också snabbt hur mycket man har växt och stärkts som person när man inser lika snabbt att detta INTE gör mig ledsen längre. JAG kan vara den starkaste av de alla och klappa på axeln och säga att det blir bättre. Att känna sig så tillfredsställd med en tillvaro som är mer kaotisk än något jag någonsin gått igenom. Lyckligt ovetande? Eller bara stark självkänsla? Nej nu är det nog om detta, dags att krypa till kojs och sova.


God natt NY, god morgon Sveriket.




Min fina farmor som jag saknar otroligt mycket! Tänker på dig varje dag ♥


Kommentarer
Postat av: Pappa

Pappas stora flicka. Du gör mig så oerhört stolt. Älskar dig.

2011-12-02 @ 09:00:21
Postat av: Nellie

Du är stark Sofia! Sjukt grymt jobbat! Hoppas det kommer bli super, men det tror jag att det kommer bli. :)

2011-12-02 @ 15:53:18 / URL: http://nattstad.se/nellsie
Postat av: Josefine

Vackraste vännen! Du är så bra!! Du klarar allt! <3 /J

2011-12-02 @ 23:03:42
Postat av: Mom

Älskade lilla unge - du kommer att ha med dig så mycket erfarenheter i livet... och det fantastiska är att du kan se och förstå men inte brytas ned av det. Det är en otroligt bra egenskap som många behöver leva ett helt liv för att förstå.

Stora kramen til dig <3 //Mamma

2011-12-05 @ 09:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!