LYCKA

Lyckan när jag vakna upp imorse och insåg att jag jobbar endast till 7.00 pm ikväll och sedan tar jag HELG!! Som ni kanske förstår är detta inget som tillhör vanligheterna så idag är jag sådär extra lycklig. När jag slutar ska jag brumma iväg till IKEA för svensktjulbord och sedan lite shopping på Broadway Mall. Laddar upp inför morgondagen för då ska det firas/sörjas i samma veva, men framför allt en hejdundrande sista utgång i city allihopa innan två i ligan lämnar landet för Sverige. Taggad var bara förnamnet. SÅ om uppdateringen blir gles under helgen så vet ni vad jag pysslar med!

Nu sitter jag och laddar batterierna för en löparrunda i det fina vädret.

PS. Mamma kommer om 11 dagar. DS




Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas du får en grymt bra ledig helg!!! Vill höra om allt nästa vecka!



Och angående bilden, hahahaha, känns som att du studsade runt i din peruk alldeles nyss! Minns din dansuppvisning på stan som igår. Tror jag måste kolla igenom alla tjusiga videoklipp jag har :) (Tacka mig för att jag hindrade dig från att lifta med en stackars tant på permobil i vasaparken, hahaha)

Puss på dig älskade vän!!!!

2011-12-09 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!