Mama is coming!

Får be om ursäkt för dålig uppdatering från min sida. Anledningen till detta är för att 2 fina vänner lämnade Long Island för att bege sig hem till Sverige/Åland. En utav dessa fina vänner var min vapendragare Sofia, så har haft lite utav en depphelg. Men idag är det måndag vilket betyder att mamsen kommer IMORGON, så nu ska jag städa upp och bädda hennes säng osv. Åh längtar tills imorgon, can't wait!!!!!!!

Igår var ligan i Huntington på Christmas party hos en svensk familj. Det bjöds på SVENSKTjulbord och god dricka, en riktigt mysig söndag. Sedan gasade jag och Samuel till vårt ooootroligt givande LCC-möte i Baldwin. Efter den dagen var jag ganska trött på att köra bil. Hewlett-Long Beach-RVC-Garden City-Oyster Bay- Huntington-Garden City-Long Beach-Baldwin-RVC-Hewlett. Jaa jag är trött på att köra!

Nej nu måste jag sätta fart!
På återseenede allesammans.


Liiiigan på Christmas party


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!