Not so hard work work

What a day! Åkte tidigt(för mig iaf) imorse till Long beach för att hämta upp Sigge och Sofie sedan styrde vi kosan mot Levittown för avskedsfika. Många skratt och tårar!
Just nu sitter jag och gör absolut ingenting, jobbade först en halvtimme sedan åkte barnen iväg till doktorn och sedan jobbade jag i en och en halvtimme till och nu sitter jag här helt själv i huset. Ganska passande dag när man har ett huvud som väger ett ton och gråten i halsgropen. Hatar hatar hatar hatar att säga hej då. Vill inte.

Nu ska jag vika tvätt och laga lite soppa till mig i själv. Onsdagar ♥



Jag skulle bli lycklig om du kommer stumpen... bara så att du vet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!