Wednesday

Onsdagar kommer härmed bli mina favorit dagar i veckan. Barnen åker nämligen iväg med pappan och äter middag i 2.3 timme, viket betyder att jag kan vila. Nej skämtåsido, menar tvätta.
Om det inte var så förbaskat mörkt ute så hade jag gett mig ut på en springtur för nu har regnet lagt sig lite. Det kliar i mina ben efter att få springa sig sådär riktigt trött.
Älskar när jag kommer in i träningen för då kan jag inte sluta!!!

Glömde helt bort att skriva om min dag i city i söndags. Jag och S gick till en riktigt fin park vid namn Highline Park, som var en gammal tågräls som de gjort om till en
nymodern park. Underbar utsikt över både frihets gudinnan och vattnet. Kan verkligen rekomendera att gå dit. Vi "hoppade" av parken vid 13th street och gick hela vägen till Chinatown för
lite shopping, efter 1 timme där är man ganska trött på alla irriterande försäljare. Avslutade kvällen på Applebees med en del av svenska ligan.

NU: Städa rummet.


Lunch på  Brger, gör-din-egen-hamburgare ställe.

 
Highline Park









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!