And then it was Monday... again.

Hallå där!

Förra veckan gick läskigt snabbt, hann varken med att tänka eller planera. I torsdags fick jag reda på att jag skulle ha min lediga helg i helgen. Sååå jag tog mitt pick och pack och drog till Soffan i fredags, väl där kommer även resten av ligan och anslöt det underbara sällskapet. Efter många om och men så rök vinkorken och där satt vi och förfestade. Efter några glas åkte vi till Rockville Centre för en utgång, en mycket trevlig och spontan kväll.

Lördagen vaknade man upp lagom seg för att sedan inte göra någonting på hela dagen fram till kl. 5 för då pallrade vi oss in till city för att möta upp Cicci och Clara över en middag på en jätte mysig mexikanskrestaurang, väldigt livat och väldigt mycket svenskar och en jäkla massa god mat och Margaritas. Senare rörde vi oss vidare till Vapiano för att möta upp några fler. Kvällen slutade med att jag, Malin och Soffan satte oss på tåget och åkte till Long beach... Vanligtvis dissar man inte city för Long beach men tänk så det kan bli ibland. 
Jaa och så sist men absolut inte minst söndag. Är det bara jag som älskar söndagar? Den enda gången i veckan som man faktiskt får ligga inne en hel dag och göra absolut ingenting. Vilket beskriver min dag ganska bra igår, dock pallrade jag och Sofia oss till bion för att se filmen Jack and Jill. Sinnessjukt rolig, perfekt bakisfilm vill jag lova.

Och nu sitter jag här och väntar på gullungen som ska komma hem från skolan. Så ska förbereda som vanligt lite mat innan hon kommer. Slänger in lite bilder från i lördags...


Sofia


Cicci


Clara


mexicanfooood



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!