Bad updates

Hej mina vänner!

Var ett tag sedan ni fick er en uppdatering om läget. Sist jag skrev var det fullt ös medvetslös på Thanksgiving Eve, det blev en hejdundrande utgång på Long beach med gänget. Riktigt lyckad utgång, vi svenskar vet hur man festar ;-)
Dagen efter bjöds det på Thanksgiving middag hos Sofias familj och vad uppskattar man mer än något annat dagen efter... Jo mat såklart så jag var thankful som bara den över den gudomligt goda maten. Sofia och jag slöade i flera timmar och kollade på The Hangover. Vad får Sofia för sig klockan 1 på natten? Jo hon vill ut och shoppa på black fridays midnight shopping. Med 3 timmars sömn i bagaget var jag inte JÄTTE pigg på att trängas bland människor men 15 minuter senare stod vi där på Kohls med hakan nere i marken. Amerikaner slutar aldrig förvåna mig. När vi klev innanför dörrarna stod folk och köade med sina små barn i en 200 m lång kö MITT I NATTEN! Om ni tycker att det är mycket folk på mellandagsrean i Sverige då ska ni se detta. Kan bara tillägga att vi gick ut lika fort som vi gick in.

Fredagen spenderades en kortis med Malin, Sigge och Sofia på Long beach bordwalk med en kopp kaffe. Några timmar senare var det dags för jobb för min del så då var det bara att rulla kosan vidare.


Malin, Sofie, jag & Nellie på Thanksgiving Eve



Thanksgiving Eve



Thanksgiving dinner



Thanksgiving dinner



Vi får ju inte glömma efterrätten...


Chilin' at the boardwalk

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!