Doesn't mean I'm lonely when I'm alone

Lördag 11.55 och jaaaa jag är partysugen. Sen tänker jag en gång till, är det värt att göra sig i ordning, ta nästa tåg till NYC för ett par timmars party och sedan hem igen? För att sedan vakna upp imorgon bitti för att ännu en gång åka till city och vara helt slut och inte orka.... shoppa? Är man 19 år gammal och bor här borde jag göra detta men nej. Kalla mig tråkig och negativ men man får ha sådanna helger också, när man tänker på morgondagen och inte i nuet. Lite smått lillgammalt beteénde men som man brukar säga: What the fuck!

Nu ska jag krypa ner i sängen medans hela  svenskaligan ränner på Manhattans clubbar (ja jag inser att det sistnämda låter miljoner ggr roligare men jag nöjer mig med sängen ikväll)

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!