Friday, you're welcome!

Hejsan!

Haft ett par antiblogg dagar, ibland kan jag tycka att det är PISS tråkigt att knåpa ihop ett inlägg, särskilt när man börjar inse att svenskan börjar blin sämre än engelskan... MEN jag gör detta för er därhemma!
Haft klagomål på att jag lägger upp för lite bilder och bloggar för lite, vilka krav man har... Ska försöka bli bättre på den fronten. Promise.
 
Tror att jag är lyckligast i världen just nu för att mamma och Lina har bokat flyg till mig 20 december:-D Wiiii! Ser framemot de så mycket och det ska bli så underbart att träffa dem.

Finns inte så mycket att säga om den här veckan, allt har rullat på som vanligt. Läxläsning, matlagning, underhålla ungar, skjutsa, hämta, storhandla, städa, tvätta, hänga med Sofia, osv. Inga större händelser direkt. Måste säga att veckorna går så sjukt fort, har vart här i 12 veckor nu. The states har även börjat med julpyntningen och julkopparna på Starbucks har tagits fram, nu vankas det jultider. Varför känns det så konstigt att säga de? kanske för att man låg och solade på Long Beach för ca 3 veckor sedan?

Idag har jag inte åstadkommit mycket, fick delta i Karen plötsliga utbrott om att lillkillens garderob var rena rama kaos och hon får för sig att rensa hela sk*ten och vips så var rensningen igång och jag inblandad. När de väl va klart passa jag på att städa mitt rum när jag väl var igång. Nu ska jag förbereda allt innan Peytie kommer hem.
Ikväll får jag besök av Sofia och Malin medans jag jobbar, myyyys!

C' yaaa!


Bjussar på en bild från last weekend. Nellie och Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!