Haunted house

Halli hallå igen blöggen!

Idag har det vart riktiga Halloween för ungarna här, alla har gått trick or treating idag. Jag blev jätte ledsen för att alla barnen åkte iväg med kompisar och vandra runt i området och ingen av dem ville ha med sig stackars au pairen. Istället skickades jag iväg för att storhandla, schysst. Till och med mina vänner på King Kullen undrade varför min värdmamma skickat mig dit på en dag som denna. När jag kom hem möttes jag av ett ovanligt mörkt hus, inga lampor tända bara ett litet ljus i köket. Karen kommer sedan ner smygandes och säger att vi ska gömma oss för alla ungar som kommer och knackar på och vill ha godis. Varför undrade jag, och hon svarade:"Thoose fat little kids doesn't need my candy." Så där satt vi och åt ungarnas godis och snacka skit. Sen fick hon lite dåligt samvete över att jag inte fick uppleva Halloween på riktigt här eftersom ingen var hemma så hon drog med mig till ett ställe i Valley Stream som de kallade Haunted house. Typ som spökhuset på Liseberg bara att detta var tuuuusen gånger värre, det var längesen jag var så rädd. Efter vi gått tåget fick jag reda på att Karen sagt åt en kille att vara extra elak mot mig, så då förstod jag varför hon vek sig av skratt så många gånger inne i spökhuset varje gång jag skrek. Blev förföljd av motorsågmassakern HELA VÄGEN. Jag hatar att bli skrämd, det är det värsta jag vet!!! Blir inte mycket sömn inatt skulle jag tro.

Nä nu får de va nog, ska rulla mig mot Sofia nu för en övernattning. Ciao mi amigos!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahaha så jävla roligt. Älskar hur du skriver Pralle, det är så duu! :D Kan se allt detta framför mig! Love you!

2011-11-01 @ 13:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!