I like how it feels

Heejsan!

Då var det helg igen... äntligen? Jobbar hela helgen så jag hurrar väl inte alltför mycket över de. Gårdagen kan man kalla intensiv, yngsta tjejen var ledig från skolan vilket betyder att jag måste underhålla henne hela dagen. Ungar kom och ungar gick, tennis träning, skjutsa, hämta, leka, springa, städa och tillslut slockna både jag och Peyton i min säng. Glömmer man bort att äta både lunch och middag då vet man att det vart stressigt. Men vi hade en kul dag faktiskt.... men intensiv som sagt.
Idag lördag har jag haft mitt LCC möte, vi samlades på Baldwins brandstation för att gå igenom att man måste ringa 911 om någon skadas osv. Otrooooligt givande en lördag morgon. När jag kom hem drog jag ut på en löparrunda för att rensa min stressiga hjärna och sedan en lång dusch. Nu sitter jag och nästintill väntar på att börja jobba bara för att jag orkar inte ta mitt slöa arsle någonstans.

Imorgon väntar den klassiska heldagen i city men Sofia. Låt oss hoppas på att mitt shoppingsug kommer tillbaka för såhär kan jag inte hålla på!!

Dags att ta tag i mitt kaos till rum. Heej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!