I take care of you

Hej igen!

Igår(söndag) väckte jag upp en bakis Sofia och drog med henne in till city. Tog tåget in vid 15.00 tiden och sedan gick vi och strosade på 5th ave hela dagen. Råååkade få med mig hela 2 par skor hem, men jag måste säga att det var 2 par väldigt välbehövliga ena. Det blev även besök på Rockefellers skridskobana, dit ska jag dra dit mamsen när hon kommer. På tal om de så är det endast 1 månad kvar tills hon kommer, åhh längtar så himla mycket. Tappa helt ämnet här känner jag med lägger in ett gäng bilder som får tala för sig själva istället!

Nu i veckan vankas det Thanksgiving här i USA, har inte riktigt fått kläm på varför man egentligen firar den högtiden... Men en sak är jag säker på och det är att man äter kalkon i määängder! Jag är ledig när man firar själva Thanksgiving dagen så min plan är ännu inte spikad!

Nu ska jag försöka somna i hyffsad tid och försöka vända tillbaka dygnet. Hatar när jag gör såhär. Aja men först en liten bildbomb från söndagen.

God natt USA och god morgon Sverige ♥


Julpyntning är i full gång


 


Moi


Sofia


Utanför Public Library


Rockefellers skridskobana



Nedräkning till en slags ljushow





Sofia'S


Haha vi må inte vara den smartaste och snabbaste kombon men ack så kul vi har toghether... Tokfior...




Tips: Lyssna på Rihannas nya skiva.


Kommentarer
Postat av: Mom

Åhhh... vi ska bara göra New Yorkiga saker och riktigt frossa i allt amerikanskt - så långt från svensk jul som det bara går - Love it <3

Börjar nästan få resfeber.... :S

2011-11-22 @ 10:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!