Jag erkänner....

Jag är klumpig, jag vet. Eller snarare jag har insett det mer och mer. Det är inte okej att spilla varenda gång man äter på kläderna och man ska inte behöva byta kläder 3 ggr per dag bara för att man spillt ner hela sig. Eller som tidigare incidenter snubbla på en väska och skära upp hela fingret, eller råka ha sönder en klänning som man ska ha dagen efter. Kanske ska uppdatera er om den senaste händelsen som skedde senast som i morse, jag, Sofia Wallin, gjorde i ordning min frukost i den vanliga ordningen och går sedan mot mitt rum, precis innan jag ska gå in genom dörren får jag syn på 5 mexikanare I HUSET, inte för att vara elak men de brukar alltid hålla hus i trädgården, SÅ jag får panik och går rakt in i dörrkarmen och tappar kaffe OCH min yougurt över mig. Vilket resulterar i att jag har 5 mexikanare runt mig och frågar hur det gick och torkar upp skadan. Jag menar, varför, varför?
Det tar fanimig på krafterna att beté sig såhär. Klädbyte nummer 2 är gjort och då är klockan bara 11 på förmiddagen. Grattis Sofia.

Nu vet jag att mamma och Lina kommer skratta och säga: Lilla gumman du har alltid varit klumpig, soyan, trappan, tårtan, mm... Okej, jag erkänner i detta inlägg att jag är klumpig och fan vad jobbigt det är. Suck...

Nu ska jag bege mig ut på en springtur.

Hej då.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Lilla Gumman.... :)

Sofia 11 år klampar uppför trappan gråtandes efter ha spillt (hällt...) soya på duken, sekunden innan du snubblar i trappan skriker du "jag är inte KLUMPIG..." Fast då brast vi alla i skratt :) Den historien är så Du :) Förutom tårtan...

// Puss och kram min Lilla klumpiga Goa Unge :)

2011-11-11 @ 00:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!