Crash

Kom på en riktigt hemsk sak som hände i lördagsnatt strax efter att jag skrivit mitt blogginlägg.
Jag satt med en hörlur i örat och lyssnade på musik och så hade jag tv:n på i bakgrunden och helt plötsligt hör jag en krock men jag antog att det var på tv:n så jag reagerar inte. Sekunder senare hör jag hur någon "ligger" på tutan i ca 5 min och fortfarande reagerar jag inte eftersom jag hade på någon slags actionserie på på tv:n. Jag bor parallellt med en stor väg så är liksom van med bullret men efter ett tag så såg jag en jäkla massa blåljus utanför så jag springer ut mot vägen för att kolla då är det en bil som kört rakt igenom grannens staket och jag ser även en människa ligga med huvudet på ratten. Det var så hemsk och jag valde att inte gå närmare än så, fick rysningar i hela kroppen. Tycker att det är så himla hemsk så det finns inte!
Nu går det rykten här bland alla morsor i området att han var full... Vi får väl se vad som egentligen stämmer.

Kände mig sjukt tagen på något konstigt sätt av de för om jag reagerat tidigare att det faktiskt skedde en krock utanför mitt fönster så hade det vart jag som ringt 911? Men man kopplar inte att sådant kan hända utanför ens egna sovrumsfönster!


Kommentarer
Postat av: Mom

Usch vad otäckt, minns olyckan på Hamngaran precis utanför vårt fönster - kan fortfarande må dåligt när jag tänker på den, minns ljudet... :(

2011-11-22 @ 09:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!