Say what??

Känslan av nyfärgat hår är ungefär lika skönt som att ha kört ett hårt träningspass. Så på det säger jag check och check. Dock kunde jag ha skippat det där piskande regnet i anisktet hela passet, men om man ska se det från den positiva sidan så får man en liten motor i röven för man vill gärna inte ge upp i sådant väder...

Sofia färgade mitt hår igår och ätnligen kan vistat utomhus...typ... fast blev lite fundersam när Peyton frågade: I like your hair, it's kind of like green and red at the same time. Nog för att hon gilla det men grönt och rött??

Nä var inte mycket att uppdatera er om, nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner med och göra mina ärenden innan kidsen kommer hem.

Idag saknar jag min mongosyster. Behöver vår humor....


Arlanda innan jag åkte.



Kommentarer
Postat av: Lina

Tänk att jag kände PRECIS likadant idag också! Men jag fick ju garva åt din mongoröst i alla fall, men sen när jag kommer och hälsar på, FF, då jävlar ska vi skapa historia och ta våra sjuka stunder till nya nivåer :D Du & jag på äventyr i NY liksom, kan bara sluta på ett sätt :P

2011-11-17 @ 21:12:48 / URL: http://linaw.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha ja det var iaf något...

Ja du, förbered dig på en sjuk vecka här i NY. Här händer ALLT!! LÄNGTAR :D

2011-11-17 @ 22:52:52 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/
Postat av: Mom

...hrmppfff... fick plötsligt en konstig känsla i magen - och märkligt(?) nog kan jag inte kalla den "lugn"... :S

2011-11-18 @ 15:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!