201011

Halloj!

Först ett litet meddelande till dig farmor: Taaack så jätte mycket! Saknar och älskar dig. Skickar massa kramar.

Jaha då var det torsdag, vilket betyder snart helg! Imorgon ska jag och Sofia åka och höstshoppa på mallet, kliar lite i fingrarna just nu efter lite shopping. Så imorgon ska vi avverka några timmar/dollar där innan jobbet. På lördag ska vi alla ut för födelesedagsfirande för Linnea, blir mat och utgång. Ska bli riktigt skoj!

Inte så mycke mer att säga just nu, måste lägga barnen sängkläder i maskinen sen blir det att dra ut på en löparrunda!

BTW glömde nästan det viktigaste, nästa vecka på måndag eller tisdag ska jag få en ny bil!!!! Karen tyckte att jag förtjäna en finare bil än Subarun. Jag tackar inte nej! Det enda kravet från hennes sida var: -Just don't drive like a f*cking idiot like my other au pairs.

Så denna fina bil ska jag glida runt i framöver:



Här har vi den, Honda Civic 2012


Kommentarer
Postat av: Lina

Självklart ska du få en flashigare bil än mig.... ;)

2011-10-20 @ 22:20:58 / URL: http://li
Postat av: Sofia

Haha men din var ju inte så tokig den heller!!! Fast min kanske är liiiiite tuffare...;-)

2011-10-20 @ 23:02:36 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!