Bra jobbat Sofia!!!!

28-10-11 var inte min dag!!!!

Så vad har jag åstadkommit idag, jo jag vaknade imorse och kände mig ovanligt kreativ så jag tar fram min Halloween kostym och börjar "fixa" lite. Klippte lite, rev lite, piffa lite och ups klänningen är i två delar. Bra Sofia. Hur fan lagar man en klänningen som är praktiskt taget delad på mitten? Jag har då inte svaret på den frågan... 
I panik drog jag till mallet i hopp om att hitta min räddande ängel, vilket jag inte gjorde.

Nåväl resten av dagen gick bra tills jag snubbla på en väskjävel i tvättrummet och i en och samma veva sträckte jag ryggen OCH skar upp mitt finger. Blodet forsa och ungarna skrek, JAG, den ko-lugna au pairen, ser pölen med blod på golvet och börjar få liiite panik. Peyton 8 år erbjöd sig så snällt att skjutsa mig till sjukhuset, tack gumman men nej tack sa jag. 10 plåster senare mår jag bra och det har äntligen slutat blöda! Min värdmamma hade en bra idé om att jag kunde låta blodet vara kvar över hela min hand, det är ju trots att Halloween. Inte många som skulle gå runt med riktigt blod över sig... Avstår nog från de också ;-)

Nu vill lillgrabben och hans kompisar ta med mig på nya Paranormal Activity. Jag hatar skräckfilmer mer än något annat kan jag lova. Men tydligen är jag (bög?) om jag inte följer mer, älskar hans ordval... Så coola och orädda au pairen ska dra med grabbarna på bio och se den värsta filmen av dem alla. Som pricken över i:et på denna underbara fredag så skulle det inte förvåna mig om jag sket ner mig på bion. Okej där jag gick till överdrift. Men ni förstår vad jag menar.

Som ett sista tillägg på detta bittra inlägg är att jag skrev nyss en inlägg men som raderades för att jag hade vart inne på blogg.se för länge utan att jag gjort något. Så jag tog det djupa och avslappnande andetaget och skrev om allt ännu en gång :-):-):-):-)

Det var allt från mig idag. Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!