Good feeling

Halli hallå!

Idag är det onsdag och det känns som att veckorna springer förbi. Idag har jag även bott i familjen i exakt 2 månader, känns som att jag känt dem mycket längre. Ett bra tecken antar jag? Och jag börjar nu inse att this is my new life. Svårt att förklara men man förstår inte riktigt att man verkligen BOR här, de första veckorna tror jag hjärnan var inställd på semester och att man åker hem snart. Men sedan börjar man inse att no no no, det är här jag ska bo och ha min vardag 1 år framöver. Jag har verkligen haft mina stunder när jag vill ta nästa flyg hem och träffa mina familj och mina vänner men livet här är OSLAGBART, inget är som NY vilket gör att man aldrig vill lämna denna stad.

Imorse när jag vakna spöregna det ute och jag ändra snabbt mina träningsplaner till en sovmorgon istället, så jag kröp ner i sängen igen och kolla på lite serier istället. Mycket mysigare ;-)

Nu blir det en dusch sedan ska jag bege mig till mataffären för att storhandla lite!

Hej så länge gott folk ♥

Förresten vill jag att mamma och Lina ska komma NUNUNU! Idag saknar jag er lite extra. Bara så att ni vet.








Lite bilder från Gröna Lund i somras när mamma, Lina och jag var där. Jätte mysig dag  ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Gullunge!! Saknar dig ocksååå! <3

2011-10-19 @ 21:15:13 / URL: http://linaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!