I'm gonna make it!

Hej!

Har verkligen inte haft ork att blogga på sistonde, för mycket runt omkring som händer och för lite motivation.
Ska försöka göra ett litet sammandrag av de (två?) senaste dagarna.

I söndags åkte jag och hämtade upp ett slitet gäng för att ta oss till Long beach för lite strandhäng. Det var cirkus 30 grader i solen så beachen var det enda rätta! Vi låg ett tag och solade tills våra hungriga magar sa till, så då drog vi vidare till The Saloon för lite mat. Därefter blev det obligatoriskt Starbucks-kaffe. Hade en mysig dag med svenska maffian.
Igår var det Columbus Day här i staterna vilket innebär att barnen var lediga, vilket i sin tur innebar att jag jobbade hela dagen. Var minst lika varmt igår som i söndags så fick steka lite mellan varven också, det gillar vi!

Inte så mycket att uppdatera er om... Fortfarande ont i halsen så ingen träning för min del, irriterande till tusen men what to do! Bara att gilla läget helt enkelt. Nu ska jag åka och fixa hårfärg!
Men först lite bilder från i söndags:


Siggan


Malin




Malin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!