I'm just a little bit caught in the middle

Hello!

Har haft en av de jobbigaste veckorna i mitt liv. Sjuk=ledsen och ensam. Har nog ägnat största delen av dagen att skypa med mamma och grina. Trodde faktiskt aldrig att det skulle bli såhär tufft, nog för att jag sitter i en förjävla situtation. Dock har jag en tendens att hela tiden "sätta mig i den" hela tiden också och varenda gång blir det lika tufft att ta sig ur den.
Min kropp och hjärna säger ifrån, men jag KAN INTE sluta bekymra mig över andra och sätta deras välmående före mig själv. Innerst inne vet jag så väl att jag inte kommer orka ett år såhär, jag måste förändra något. Nu. Kan inte förklara min frustration, vill typ slå mig själv eller springa in i en vägg eller något liknande så att jag skärper till mig.
Min dröm är att det finns en knapp där man kan stänga av känslor och tankar en stund så nästa gång man tar ett beslut så går man på vad som är rätt och fel. Skulle vara en bra knapp för mig!


I am just a girl lost in the moment
I'm so scared but I don't show it
I can't figure it out
It's bringing me down I know
I've got to let it go
And just enjoy the show.

Kommentarer
Postat av: Nellie

tycker synd om dig soffan! Du skulle varit med oss ikväll, vi dricker lite corona och chillar, tänker på dig. Det kommer lösa sig!

2011-10-08 @ 04:04:11
Postat av: Sofia

gulliga ni är! hoppas ni får kul ikväll och sup åt mig med.

2011-10-09 @ 06:22:33 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

you can do it !!!

2011-10-20 @ 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!