I'm so excited

Hallooo!

Nu är det färdigfixat för min del, den här designen får duga ett tag iaf och tror att det går lättare att gå in på min blogg nu också? Det fungerar för mig iaf :-)

Veckan har rullat på som vanligt, långa dagar och sena kvällar. Au pair livet är inte alltid så glassigt... Men imorgon är det fredag vilket betyder helg, inte för att jag är ledig men helger är alltid skönare. Inte lika mycket att göra om vi säger så. Ska försöka mig på en utgång på lördag efter jag jobbat klart om allt går som jag vill. Behöver ta mig ett par glas vin känner jag! Känner verkligen av att jag inte sover om nätterna, går som en zombie typ.
Idag har jag verkligen STORHANDLAT, orkade knappt rulla vagnen. Lika kul varje gång när personalen säger: Hello Sofia, Im glad u r back! Butikschefen hjälper mig även att hämta grejer, han springer runt och betar av min lista. Jag klagar inte haha. Personal foodshopper är vad jag har!

Till något heeelt annat så har jag bästa planen på G, jag håller på att spricka så exalterad är jag!

Nu: sovdags!


Hittade en fin bild på mig och Soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!