Just keep on smiling

Hej allesammans!

Måste börja med att fråga en grej, varför kommer det upp en ruta om att det måste gå igenom någon script när man går in på min blogg??? Blir tokig... Någon vänlig själv som vet???

Idag har jag hängt hos Sofia hela dagen men Clara. Har fått min hår färgat av Sofia, underbar känlsa att ha nyfärgat hår! La i en toning, som var riktigt bra. Fick gå med ljus och lykta för att hitta ett bra märke känns det som. Men nu vet vilket jag ska köpa i framtiden. Great! Sofia var även duktig och bakade cupcakes, jag och Clara var mest ett moraliskt stöd som fick smaka på smeten också :-) Riktigt mysdag med massa kaffe och fika. Sånt gillar vi!

Smart kommer ungen hem så ska väl förbereda lite nudlar innan hon kommer!



Clara


Nyfärgat och freeesh!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!