Sick

Hej hej!

Inte mycket att uppdatera er om. Har inte vart utanför dörren på snart 2 dagar, men finns inte mycket att göra när man är sjuk. Men är på bättringsvägen iaf! Karen satte på ångbastun i duschen igår så satt där i 40 min i hopp om att alla bakterier skulle försvinna. Sedan gav hon mig ett lass med mediciner och det bästa av allt var att det fungerade! Något jag bokstavligt talat har knarkat är en slags spray som man sprayar ner i halsen och den i sin tur bedövar all smärta. Uuunderbart! Smakar skit men en riktig dundermedicin. Avslutade kvällen igår med en shot som skulle få mig att sova och det kan jag lova att det gjorde jag. Efter 10 min sov jag som en stock... Tror att jag ska sno med mig lite medikamenter hem från staterna...
Jobbigaste att vara sjuk när man bor här är att man blir så otroligt mammig och pappig. Allt känns så ensamt och jobbigt helt plötsligt. Men Karen har tagit hand om mig väl ändå, tur de!

Sitter och överväger om jag ska ut och gå lite, lite friskluft har ju aldrig skadat... ELLER ska jag åka en snabbis till mallet och kolla. Vet nog vad det blir.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman - du skulle varit här så kunde vi vara sjuka ihop - varsin soffa och lite "Hem till gården..." :)

Krya på dig och ta hand om dig. Älskar dig <3

//Mom

2011-10-05 @ 21:59:59
Postat av: Sofia

Jaa, om man ändå kunde åka hem för en dag eller två... Dock vet jag inte om jag gillar tanken av Hem till gården marathon!

Tack, och du med.

Love you <3

2011-10-06 @ 01:42:16 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!