sunday

Hallå!

Då var det söndag igen och nu ligger jag helt slut i sängen och kollar på tv. Gårdagen var jätte mysig men dyr haha. Vi samlades hela ligan på en mexikansk restaurang som hette Don Caminos, riktigt god mat och goda drinkar. Lite föööör gott tror jag för när notan kom in satt vi nog alla i halsen, total nota på 1093 dollar vilket är ungefär 7300 kr. Jaja var inte så mycket att göra åt saken där och då, utan det var bara att punga fram den saftiga au pair lönen. MEN vi hade jätte mysigt hela kvällen och det är alltid kul när alla är samlade! OCH sist men inte minst GRATTIS LINNEA!

Därefter var tanken att vi alla skulle åka till ett och samma ställe vilket sprack ganska snabbt och slutade med att vi delade upp oss och åkte åt varsitt håll. Jag, Sofia nr. 2 och Malin tog taxi till Bryant Park, Cellar bar för lite party. Kändes nästan som att vara i Sverige med tanke på hur många Stockholmsbrats man stötte på. Hade en jätte kul kväll iaf :-)

Idag åkte jag, Soffan och Emelie till Long beach för att äta på The Beach House, vi satt utomhus i solen och åt. Riktig mysmiddag hade vi, efter ett tag kom Malin och Sigrid och höll sällskap ett tag innan vi styrde hemåt.

Imorgon är det ny vecka med nya utmaningar. Nu börjar även allt falla på sin plats(peppar peppar, ta i trä) och äntligen kan man se ett slut på vissa saker. Om allt går sin väg och som planerat kommer jag känna mig ännu mer tillfreds och njuta tillfullo av livet här. Och vad kommer imorgon om inte min nya pärla, kan man starta veckan på ett bättre sätt? Don't think so!

Nej nu ska jag kolla på en film, kommer garanterat somna inom en halvtimme. Först lite snodda bilder från Sofia.

God natt people ♥




Birthday girl & Cicci




Bild från idag på Beach House. Fr. v. Malin, jag och Emelie.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!