2 month in USA

Halloj!

Här var det inte livat, min dåliga uppdatering ekar här på bloggen. Nä men har inte haft den motivationen helt enkelt.

I helgen har jag jobbat som vanligt men det har inte hindrat mig från lite party. I fredags blev det en lugn kväll med Peytie, vi kolla på film och mös tills hon somna i mitt knä. I lördags tog jag tåget till city och mötte upp Sofia, vi mötte sedan upp Emelie och efter ett tag kom Nellie. Vi strosa lite och kolla på allt och inget, fick INTE med mig något hem. Shopping suget fanns inte där helt enkelt. Efter några timmar tog vi tåget hem och Sofia joina mig medans jag jobba ett par timmar. När jag slutat bar det av ännu en gång till city fast denna gång för utgång. Hade en sjukt rolig kväll/natt... Om inte väldigt välbehövlig.
Igår när vi vakna upp halv 2 ville jag kapa av mitt huvud för dagen och lägga den? det? i en ishink...typ. För att dämpa bakfyllan någorlunda åkte Sofiax2 och Clara till mcd för det bästa som finns dagen efter vilket är MAAAT. Därefter rulla vi till Long beach för obligatoriskt Starbucks-häng med Malin och Sigrid, sedan blev det hem för att sova. Man var något sliten sen gårdagen!

Idag är det kära och underbara måndag igen, vilket innebär jobb. Idag har jag även friskförklarat mig själv, Im done med min förkylning fr o m IDAG. Jävligt trött på de nu när man gått lite småsjuk i cirkus 2 veckor. Konstant trött och hängig. Men idag bestämmer jag att jag kan gå ut på en PW, börjar lite lätt iaf.

Veckans uppdrag är att hitta Halloween kostym, skillnaden i USA från Sverige är att man firar verkligen Halloween här. Ska inte ens prata om hur de pyntar hus och trädgårdar här, allt här är liiite för mycket. Go big or go home som dem säger, vilket stämmer in så jävla väl in på allt. Här åker man t ex inte och små handlar lite utan man STOR handlar, köper allt i BIG pack. Vilket är tvärtimot lilla landet lagom... Tillbaka till Halloween så ska jag och Cicci kolla utstyrslar imorgon, finns lite mer och välja på här om man säger så ;-)

Nu ska jag snöra på mig träningsskorna och ge mig ut i det fina vädret men först har jag snott lite bilder från Samuel från i lördags.


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!