You have to be a little bit crazy to live in NY

Hallo!

Det vankas Halloween här i staterna och amerikanerna har pyntat sina hus tillfullo vill jag lova! Spelar ingen roll hur liten trädgård man har, de trycker ändå in så mycket som möjligt. Det är kul, det är galet, det är NY.
I helgen är jag ledig och på lördag smäller en sjujävla Halloween fest av i city. Go big or go home säger jag bara!

Idag har jag och Sofia vart JÄTTE busiga, bara så att ni vet. Haha :-)


Här är ett litet smakprov på hur det kan se ut, och då har jag INTE visat det värsta:-)

Nu ska jag kraffsa lite i kylen efter något att laga till kidsen.

Looove


Kommentarer
Postat av: Johanna

Din systers facebook blir hackad av flashbackmedlemmar, snälla kontakta henne via tele så hon kan byta lösen på mejl, blogg, fb osv.... här är skärmdumpen dom idioterna har lagt upp http://imageshack.us/f/838/hest.jpg/

2011-10-28 @ 00:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!