030911

Hejsan allihopa!

(Sorry för dålig uppdatering.)
Idag var första gången jag kände mig nere här i USA. Bägaren rann över lite idag och jag kände mig jävligt ensam. Kan inte gå in på detaljer vad det är som gör att jag känner såhär men tro det eller ej ibland är det tufft att ta hand om barn. Man får inte ha åsikter eller uppfostra på något vis vilket gör att det blir för mycket ibland. MEN något jag ska göra klart för er att jag äääälskar livet här men jag saknar min familj och vänner så att det gör ont vissa stunder!
Ikväll efter att jag slutat vid ca 23.00 ska jag ta en taxi ner till Long beach för lite party, något jag verkligen behöver en dag som denna. Träffa vänner och vara lite svensk ett tag!

Måste bara skriva en rad eller två till min älskade farmor som är 83 år gammal och har precis lärt sig hur man går in på internet och jag vet att hon följer/läser min blogg nu. Så till dig farmor: Jag saknar och älskar dig!

Nu ska jag göra mig klar så att jag bara kan svira innan jag åker! Hejsvejs:)



Kommentarer
Postat av: Lina

Hon är värsta grym med datorn! La en genväg till din blogg på skrivbordet och sa att hon måste gå in och kika varje dag, så nu får du uppdatera utav helsike!! :D

2011-09-03 @ 10:30:28 / URL: http://linaw.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha så cool hon är! Jag ska uppdatera mer:)

2011-09-03 @ 17:23:07 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!