090911

Hej hopp!

Har en jätte tråkig blogg just nu, jag vet. Men mina senaste dagar har sett likadana ut nu och det händer inte jätte mycket. Börjar dagen med en löprunda sedan frukost efter de bädda sängarna och göra några ärenden och helt plötsligt är kl. 3 och barnen är hemma... därefter går allt i ett. De senaste dagarna har även vart ganska jobbiga med barnen, de har lite svårt att komma in i rutinerna med läxor och sängtider så det har vart andra världskriget här om kvällarna, vilket resulterar till att jag är helt död om kvällarna.

I helgen jobbar jag som vanligt men vad som helst kan komma upp i mitt (ibland) spontana huvud. Något jäkligt garanterat är NYC på lördag! Looking forward.

NU: sääääängdags!

God natt gott folk <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!