120911

Hej mina vänner!

Haft en underbar helg med härliga tjejor. Igår(söndag) så åkte jag och hämta upp Sofia och Nellie och åkte sedan ner till Long beach för att kolla runt lite. Det var faktiskt riktigt kallt nere vid stranden igår så vi bestämde oss för att åka till Beach house för lite mat, dock var det ett jäkla liv pga någon derby match i baseball. Ingen koll på det där men jäklar vad de skrek. Efter de så gasa vi hem till mig och köpte med oss lite Starbucks kaffe och frozen yo och mös lite hemma hos mig. Senare mot kvällen åkte vi och hämta upp en ny au pairkille i Rockville centre för att ha en liten Starbucks date, Cicci kom även och höll oss sällskap. En riktig myssöndag!

Idag har jag hunnit med powerwalk i en timme och även en sväng till King Kullen för att köpa lite mat. Nu ska jag föreberda lite mellanmål till den yngste som kommer hem om ca 10 min.

Lägger in lite bilder från gårdagen.

 
Long beach





 
boardwalken


Vad vore en vardag utan Starbucks...

Nu ska jag fixa lite nuddlar till Peytie som kommer hem om vilken minut som helst. Hej så länge <3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!