Fire Island

Hej (igen)!

Tänkte att jag skriver ett helt nytt inlägg om dagens aktiviteter, hade blivit så långt annars.
Imorse SKULLE jag ha gått upp vid 8 för att hinna med att hämta upp alla, meeeen snooze knappen var alldeles för tillgänglig vid den tidpunkten så det blev visst kvart i 9 istället. Vilket resulterade till att jag sabba hela tidsplanen. Hela svenska ligan skulle nämligen ta en liten färja över till en ö som heter Fire Island. Men det hela slutade inte värre än att vi tog en senare färja.
Fire Island var huuuur mysig som helst, det låg små hus som packade sillar och allt var i miniatyr jämfört med fastlandets hus. Tillslut kom vi fram till en mega lång och vacker strand, man kunde knappt tro att man var i NY. Den där ön ska jag garanterat besöka igen, fick lite svergie-känsla över själva "byn" eller vad man ska kalla det för det fanns inga bilar eller vägar på hela ön så alla cyklade runt för att kolla på allt. Lägger upp en jäkla massa bilder så att ni får se vad jag pratar om.




Sofia









Sofie


En strandcykel?


ön utan bilar var det... eller?














(jag försökte iaf)


cicci&samuel


sofia & sofia


Sofie




sofiiiiaaa






Avslutade dagen på Long beach med frozen yo på Tutti Frutti.

NU är jag helt slut. Har kört bil i flera timmar idag, känns som att jag har vart överallt på hela Long Island för att hämta och släppa av folk. Så nu är det sängdags för min del. Imorgon väntar en ny träningsvecka och sist men absolut inte minst avslutar jag veckan med en HEL LEDIG HELG, som dessutom är den första sen jag flytta hit så ni kan ju ana hur mycket jag verkligen längtar. Nästa helg är redan fullspäckad med planer och jag HOPPAS att vi kommer iväg till Six flags i New Jersey på söndag. Har alltid vart en dröm att åka dit! Så ikväll jag går och lägger mig med ett leénde på läpparna, sånna här dagar som idag som man verkligen NJUTER av livet.
Saknar er alla där hemma förresten!

<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååååh!! Om du kommer iväg till Six Flags måste du åka karusell åt mig också!!

2011-09-19 @ 14:00:34 / URL: http://linaw.blogg.se/
Postat av: Sv: Sofia

Du det loooovar jag! Om du kommer hit någongång när det är varmt lovar jag att vi ska åka dit :D

2011-09-19 @ 17:44:31 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/
Postat av: julia

jag älskar att se att du mår så bra och att du har det underbart. Lev livet soffan! Jag saknar dig som en tok, följer din blogg slaviskt

2011-09-19 @ 21:48:19
Postat av: Sv: Sofia

och jag saknar dig med! skulle bli JÄÄTTEE glad om du fick tillfälle att hälsa på någongång:-)

2011-09-20 @ 01:09:57 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!