Follow your dreams

Hej och hå allesammans!

Kan börja med och säga att jävlar vilken dag jag haft. Började med att jag hämtade upp underbara Sofia kl. 10.00 sen åkte vi till Roosevelt field (en stor galleria) och spenderade några timmar där, åkte sedan och lämnade henne och så hem för att möta upp Peytie som kom hem från skolan. Sen har allt gått i ETT, matlagning, skjutsning, hämtning, förhindrat en jävla massa slagsmål mellan barnen, skällt på barnen, förhört inför prov, hjälpt till med läxor, kollat på tennismatch, städat, tvättat... ja allt. Nu är klockan 22.10 och JAG ÄR SLUT. Hann med allt det där på 3,5 h. Så det är snart dags att checka ut för min del!

I helgen fyller den äldsta killen 14 år och då ska jag och hans grabbgäng + Nellie bli upphämtade av en limousine som sedan ska ta oss till NYC för att äta på Lucky Chengs, där är (servitörerna/servitriserna?) transor, haha sjukt kul. Sedan hämtar limousinen upp oss igen och tar oss till ett jätte stort Frozen youghurt ställe där man kan välja bland hur många olika smaker och toppings som helst. Sedan får vi skjuts hem igen. Kommer bli spännade att spendera en hel kväll med ett gäng pubertetsgrabbar...

Har inte hänt jätte mycket den här veckan faktiskt, har haft strålande sol så har jobbat lite på brännan såhär i mitten av september. Dock börjar "hösten" komma till NY enligt min värdmamma, kommer bara vara 25-28 grader nu istället för över 30 grader.  Jobbigt läge!

Nä sängdags var det! Förresten har jag tagit ett beslut idag som ni kommer att få höra om senare i höst. TAGGAAAAD.

Puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!