Loving life

Hejsan hoppsan!

Idag har jag spenderat en jäkla massa timmar i NYC. Jag har sagt det förut men jag säger det igen, jag är kär i den här staden! Den har fanimej ALLT du kan tänka dig och man slutar aldrig att förvånas av något. Tog tåget 11.00 imorse till Penn station och mötte upp tjejerna, vi tog tunnelbanan till Soho för att strosa omkring lite och sedan gick vi och satte oss på en jätte mysig mexikans restaurang, det blev tacos och vattenmelon margaritas. Kan man ha det bättre?
Efter det gick vi ner till Chinatown för att kolla lite och helt plötsligt så hade vi vart där i 6 timmar, snacka om att tiden springer förbi. Men hinner åka in ett antal gånger till under mitt år... Tar mig cirka 30 min med tåget att komma in till city och det är fasiken inte fy skam. Mitt liv här är helt underbart! Går inte att beskriva vad det är som är så underbart men jag bara älskar det.

Idag har jag faktiskt vart duktig och tagit lite bilder!


Nellie & Clara


Sofia & Sofia




Var bara tvungen att lägga in den här bilden. En sjuuukt stor smyckesbutik(dock är det typ havla butiken på bilden) och sjuuukt billigt. Konstigaste av allt är att jag går därifrån TOMHÄNT för jag kunde inte välja något, det var FÖR mycket haha.

Ikväll ska jag bara vara hemma, de andra ska ut men jag jobbar. Lite tråkigt men det gör mig inte så jätte mycket, för jag är sjukt trött efter den här dagen så kommer somna tidigt ikväll.

Så till er därhemma god natt och för mig god kväll!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!