Monday

Hejsan allesammans!

Då var det måndag igen och jag har precis vart ute på en powerwalk/springtur. Börjar känna i mina knän nu att jag överansträngt dem för många gånger under fotboll och handbollstiden. Kan knappt springa några meter innan det gör ont, fan vad irriterande! När jag väl har kommit igång så ska knäna svika mig. Får en liten deja vú över denna situation. Undra om man ska fixa något slags knäskydd eller ska man behöva köpa ett par ännu dyrare par träningsskor som stabiliserar upp allt? Bra fråga tycker jag.

Sitter och inväntar ett samtal från bästa Josefine just nu. Gud vad jag saknar henne. Vi har en del att ta igen med tanke på att vi inte pratat någongång sen jag kom hit. 

Ska försöka med en snabbdusch innan nu, så hej så länge! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!