Raining

Hej allehopa!

Det är andra dagen det regnar här nu, inge kuuul! Vill ha sol igen ju. Hade ju plan på att ligga och sola nu när barnen börjat skolan på dagarna, men icke sa nicke. Imorse gick jag upp vid 9.00 för att springa, sedan hem för att duscha, bädda sängarna och sist men inte minst FRULLE. Blir lite mobbad här i familjen för att jag älskar frukost och att jag kan sitta och äta den i 1 timme om inte mer. Det är det bästa jag vet! En liten "tradition" som vi har hemma. (mamma och Lina ni fattar!)
Imorgon på min springtur ska jag ta med mig min kamera så ska jag smygfota lite hus som finns här. Jag säger bara HERREGUD vilka hus det finns här. Som taget från Cribs på MTV, helt sjukt!

På söndag är det 10 år sedan World Trade Center blev förstörda. Jag kommer att hålla mig borta från city, man vet fan aldrig med det här landet. Vad som helst kan hända!

OCH till min kära syster: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Önskar att jag kunde vara där för en dag. Hoppas du får en sjukt bra dag. Vill också säga att jag är SÅ glad för din skull att du fick det nya jobbet, du är såååå värd de. Ses snart! Älskar och saknar dig. <3


Nu ska jag göra mig i ordning sedan ska jag åka och komplettera det sista inför kvällsmaten ikväll:-)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!