Sofia the swede

Hej allihopa!

Idag har jag haft vilodag från träningen, känner att mitt knä inte orkar så intensivt varje dag. Så nu framöver ska jag endast powerwalka med lindat knä 1 mil varje dag. Förhoppningvis ska det fungera bättre.
Dagen startade dock på bästa sätt av att jag fick ett Skypesamtal av FARMOR :D Gud vad glad jag blev att höra och se henne. Får inte gå så lång tid tills nästa gång nu farmor!

Förövrigt idag har jag gått igenom en jäkla massa tvätt som jag (självförvållat) samlat på mig. Dessutom åkt och storhandlat och rensat ut kylen. Lika kul varje gång när jag kommer till mataffären. " Oh Sofia the swede is back, you must love us so much since you're here all the time." Haha sa du stammis?  Det är illa när man vet namnen på de som jobbar där... Men de får helt enkelt vänja sig för jag kommer att åka dit ett antal gånger till.  

Ska strax börja med maten så den är klar tills alla hungriga ungar kommer hem från träningar osv.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!