This is what I'm made of

Hej!

Har egentligen inget speciellt att skriva. Har inte sovit på tre dagar typ, jag är HELT slut i kroppen men kan inte slappna av när jag väl ska sova. Inatt fick jag mig lite sömn iaf men vad vaknar jag upp med då... Jo en jäkla förkylning. HURRA! Kommer såhär lagom smygande inför min första lediga helg, så nu är jag lite bitter. Dock kommer det inte att stoppa mig men hade ju inte klagat om jag var pigg och kry.
Imorse tog jag mig ut och powerwalka iaf, men kände att det varken gav mig enegri eller styrka.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ska jag bege mig till mataffären!



MAMMA JAG HAR FÖRSÖKT FÅ TAG I DIG NU EN HEL VECKA SÅ JORDEN ANROPAR TILL MAMMA. RING MIG!



Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!