Party in the USA

Hej allesammans!

Herrejävlar vilken kväll det var igår! Som sagt tog jag en taxi direkt efter jobbet igår ner till Long beach, mötte upp de andra tjejerna på Minesota's. Som jag nämnde tidigare så är det surftävlingar här i helgen så stället var proppat med surfare, jag klagar då inte;-) Hade sjukt kul iaf, behövde verkligen den där kvällen med tanke på hur jag var tidigare. Visst att jag skulle kunna börja grina här och nu för att jag saknar alla där hemma men jag älskar livet här och antar att det kommer att vara såhär ibland. Vi ses ju snart! Något som känns skönt är att mamma och Lina ska komma innan jul och hälsa på för lite julshopping och mys.

Idag har jag legat och solat med min värdmamma hela dagen och slappat. Inga barn i huset så skönt! Kvällens planer är inte hundra ännu, jobbar som vanligt fram till 11 halv 12. Skulle dock vara skönt att ha en hemmakväll men vi får se...;-) Nu ska jag gå och duscha av mig gårdagen och städa upp innan barnen kommer hem igen.

BTW har REDAN problem med att få ihop en korrekt svensk mening, tar mig minst ett par minuter att komma på vissa ord. Tar en jävla tid att skriva ihop ett inlägg ska jag säga er!

OCH förresten så är jag säääämst på att ta bilder, jag vet, ändring på de.

Jätte osammanhängande inlägg ser jag nu, aja. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!