Labor day

Hejsan allihopa!

Haft en sjukt rolig helg med två dagars utgång. Och ja det blev utgång i lördags med men den här gången i NYC med ett gäng tjejer på någon nyöppnad club, kommer dock inte ihåg namnet. Man kan inte annat än älska NY, hela atmosfären är obeskrivlig.

Idag är det Labor day här vilket betyder att ingen jobbar och inga affärer är knappt öppna. Så idag har jag verkligen vilat upp mig ordentligt efter denna helg och åkt och fixat lite små saker. Så otroligt skönt när man börjar hitta till det mesta nu utan GPS. Nu har jag precis kommit hem från min värdmammas kompis Marcie, vi åt lite plockmat och prata skit. Heeelt slut efter en dag som denna;-)

Och sist men inte minst vill jag önska min älskade bästavän Josefine STORT grattis på hennes födelsedag. Jag älskar och saknar dig, hoppas du får en UUUNNNNNDDDEEERRRBBAAARRR dag!

Nu ska jag krypa ner och kolla på några avsnitt av SATC. Puss och god natt <3




Kommentarer
Postat av: lotta

Min fina lilla Fia...<3 Vilken fin bild :)Kramisar //Mom

2011-09-06 @ 09:08:58
Postat av: Josefine

Tack min bästa favvotjej!!! Du är så fin vännen o ser ut att må strålande!! Mera bilder :) Puss puss påsk påsk looooove u <3

2011-09-06 @ 10:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!