Weekend in Long beach

Hej!

Kan börja med att säga att jag mår tusen gånger bättre nu och jag har klurat och funderat över saker och ting som bara jag kan göra. Min helg var så jävla välbehövlig så det finns inte och att dessutom ha fått spendera den med ett gäng goa människor gjorde det hela lite bättre.

I fredags kom Sofia och joinade mig medans jag jobbade och efter att ha nattat den yngste brummade vi iväg med bilen till Long beach för lite party. Mötte även upp de andra tjejerna och Samuel på The Beach House, slutade med att vi alla sov över hos Sigge. Dagen efter vaknade ett slitet gäng upp och jag och Sofia tog bilen hem till mig. Bestämde oss senare för att ta oss till Green Acres Mall som ligger här vid mig för att shoppa lite och vi fick med oss några kap hem. Efter det blev det full gas hemåt för att göra oss i ordning för ännu en partykväll på Long beach, vi köpte med oss en pizza på vägen till Sigrid och sen var det full fart igen. Några timmar senare kom även Nellie och Clara och förfestade med oss. Kvällen slutade med att vi sprang emellan alla clubar på gatan och mer än så behöver vi inte säga om den kvällen:-) Idag vaknde vi upp ännu en dag bakis, vi städade och sedan belöna vi oss själva med lite mat på Paninis and Bikinis, vi blev kompisar med chefen så han bjöd på lite mat. Vem tackar nej till mat när man är bakis? Inte vi iaf. Har haft en sjukt rolig helg men imorgon väntar ännu en jobbvecka och ser INTE framemot morgondagens träningspass. Efter en helg som denna har man sabbat ett par veckors träning, men men. Det var det värt faktiskt.

Nu ska jag kolla på premiären av Desperate Housewife och soooova. Kan verkligen behövas, blev lite dåligt med just sömn denna helg.

God natt <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja själv va man på trötta bmb som vanligt... såå spännande....ZZzzZz

2011-09-26 @ 20:42:58 / URL: http://linaw.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha vill inte byta med dig faktiskt! Du ska få känna på partyt här med kan jag lova ;-)

2011-09-26 @ 22:16:39 / URL: http://wallinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!