Weekend

Hejsan!

Jäklar vad den här helgen gick fort, har inte riktigt hängt med i svängarna här. Helgen började mer eller mindre lite kaotisk men det kommer sådana dagar också, lördagen därimot blev en riktig höjdare. Började dagen med att åka till Rosevelt field för lite shopping med Nellie och Linnea. Herregud va billig shopping det finns här, skulle kunna sätta sprätt på betydligt mer pengar än vad jag gjort men jag har vart en duktig flicka. (Jag vet att du är stolt över mig nu farmor när jag "håller i slantarna") Dock fick det följa med ett par snygga skor hem (och nu vet jag vad du tänker igen farmor, ett par till skor??? du som har så många) Mycket möjligt att jag har många par skor därhemma men inte här. Nåväl tillbaka till min dag, efter ett par timmar i mallet så blev det full gas hem för att göra mig i ordning för kvällen. På gårdagens schema stod det limousine åkning till NYC för middag på Lucky Chengs, på restaurangen bjöd transorna på shower och lapdance. GALET var bara förnamnet! Dock kan jag väl inte riktigt förstå valet av restaurang för en födelsedagsmiddag med 14 åriga pojkar. Trodde allvarligt att deras ögon skulle ploppa ut när de såg ladieboysen. Efter några galna timmar på restaurangen kom vår limousine och hämtade upp oss igen för att sedan bege oss till Serendipity som är ett världskänt dessert ställe, men väl framme var det väntetid på 40 min för att bara få ett bord så vi bestämde oss för att dra oss hemåt istället. Hade en jätte rolig kväll med grabbarna och Nellie! En helt okej kväll på jobbet;-)

Några bilder från gårdagen:


Grabbarna


Landon i mitten(mitt värdbarn)


Jag och Nellie


Landon


Bara en vanlig lapdance sådär


Livrädd kille


JÄTTE elak au pair fixade en liten surprise


Trötta killar på g hem

Hoppas alla är nöjda därhemma att jag tagit masssaaa bilder. Nu ska jag slänga i mig något lätt att äta sedan blir det film heeela kvällen. Puss och god natt <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!