Cause I made up my mind

Hallå där!

Helgens lärdom: Jag har ganska dålig karaktär och man ska inte dela samma läsk med en sjuk unge. Helgen har bjussat på ladies night, hängt med mina fina vänner och en mindre fin förkylning. De senaste 4 veckorna har denna förbannade förkylning kommit och gått lite som den vill, vilket är sjukt irriterande. Var riktigt pepp på att ta tag i träningen igen med 4-5 dagar i veckan istället för 2. Men nae, tydligen inte...

Har tagit ett beslut, en riktigt bra sådant också. Tänkte att jag skulle avsluta mitt alldeles underbara år här i New York med att dra på Electric Zoo Festival Aug 31-Sep 2, en gigantisk stor house festival med en grym line up av DJ:s. Kolla in youtube klippet nedan så förstår ni vad jag menar... Vilket betyder att jag kommer åka hem till landet lagom i början av september.


Kommentarer
Postat av: Mom

Skitunge där... då blir det ju tre veckor till... :) //kraaaaam Mom

2012-04-02 @ 10:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!