keep your head up.

Hej hej hemskt mycket hej.

Fasiken att jag alltid ska börja mina inlägg med att be om ursäkt för min dåliga närvaro här på bloggen. Så för att svara på de frågor som jag oftast får: Ja jag lever, jag mår bra, jag har kul och allt rullar på som vanligt. 

Har dock en svacka just nu när allt känns förbannat tungt. Satt precis och skrev ett jäkligt bittert inlägg som skulle kunna vara en fyra sidors A4 uppsats, men insåg vem fan bryr sig? haha. Så jag slutar nog såhär: Jag saknar alldeles för många människor just nu i mitt liv och önskar de bodde här istället för 8762784 timmar bort.

kan du komma hit nu eller????


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag saknar dig massor!!!

2012-04-27 @ 07:55:49
Postat av: Lina

Saknar dig också!! Om mindre än 2 månader kommer jag och då kommer vi nog ha så kul som vi aldrig haft förut :D

2012-04-27 @ 09:06:06 / URL: http://linaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!